dimecres, 16 de setembre del 2015

Vols un bol?

Bon dimecres!

Ja ens tornem a trobar i tal i com us vaig dir, avui el post és de manualitats, però no d’scrap.

Avui us ensenyo una manualitat que vam fer aquest estiu la meva filla de sis anys i jo. La vaig treure d’una pàgina que m’agrada molt i que us recomano: http://artfulparent.com/ 

En aquesta pàgina vaig trobar una manualitat per fer bols amb piuets d’aquells que els hi passes la planxa i queden enganxats. No sé es diuen. El cas és que a casa en tenim un munt i vaig decidir proposar-li a la meva filla i si li agradava la idea intentar-ho. La resposta va ser afirmativa.

El problema era que parlaven d’un esprai per posar als motllos i cercant per internet vaig pensar en alternatives, oli o mantega! el pateix que poso quan faig pastissos.

Vam fer dos intents, el primer va quedar molt més bonic, però el problema es que ens vam carregar el motllo i el segon no va tenir cap problema però potser hem de buscar alguna forma més arrodonida. Ho tenim pendent i si ho intenteu i ho voleu compartir amb nosaltres estarem encantades.

Primer intent: 
Un bol de vidre, oli d’oliva al voltant del motlle i piuets. Quan ja tenim el motlle ple el posem al forn uns vint minuts a uns 200 graus. (segons el forn) fins que veiem que els piuets s’han desfet. Segons la pàgina d’on ho vaig treure, treus el motlle, el deixes refredar una mica, el poses sota l’aigua freda i amb el contrast pots treure el que tu has fet.

El nostre resultat va ser que el motlle de vidre es va trencar. Per tant és una mica cara com a manualitat si per cada bol et cal llençar un bol de vidre, no?






Segon intent:
Un bol de silicona, mantega al voltant del motlle i piuets. La mateixa operació que amb l’anterior.

Resultat: Va sortir bé, la mantega li dóna una textura més lletja per darrere que l’oli.




Aquí us deixo unes fotos dels dos bols junts:




















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada