dimecres, 2 de setembre del 2015

Àlbum casament

El curs passat, una companya de feina em va proposar si podia fer-li per a la seva germana un àlbum de firmes on potser posar-hi fotos i alguna cosa més pel seu casament.

Poc a poc vam anar pensant els colors. La seva germana feia la decoració amb vermell i blanc. Així que aquests serien els colors.

Vam anar pensant quantes pàgines serien suficients, quin era l'estil de la núvia...

Quan vaig pensar que ja ho tenia tot clar, vaig iniciar el procés de muntatge. No sé com ho feu vosaltres, però jo segueixo uns passos gairebé sempre que són:

1.- Triar material dels colors que em demanen. Papers, stiquers, pintures, sobres, botons....
2.- Preparar les pàgines com crec que quedarien bé. Desprès estic uns dies mirant i remirant i movent papers.
3.- Enquaderno.
4.- Inicio el muntatge i envio unes fotos a qui m'ha fet l'encàrrec. Si em diu que li agrada tiro endavant i fins que no està llest el procés és sorpresa.
5.- Revisió del material acabat i retocs finals.
6.- Fotografies del treball.
7.- Entrega.

Així doncs vaig iniciar el procés que pot durar uns 15 dies aproximadament des de que m'hi poso fins que entrego el treball i aquest va ser el resultat:





No us he posat massa material fotogràfic perquè de vegades moltes fotos cansen, oi?

Fins la propera setmana!



Montse

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada