dilluns, 31 d’agost del 2015

Tornada

Hola a tothom!

Torno a ser per aquí desprès de molt de temps de no passar-hi gairebé gens.
Us passa a vosaltres que de vegades us cal desconnectar? Que el que us omplia us deix insatisfetes o que ja no us omple o senzillament que tot el l'envolta us reporta més satisfacció o us fa veure coses que no us agraden?

Doncs jo us diria que és el que m'ha passat i per aquest motiu he volgut desconnectar del blog i en part de tot el que és scrap. No em sentia bé en aquest món...potser massa interessos, o potser en calia una desconnexió.

La veritat es que parada no he estat del tot, he anat fet petits encàrrecs, però sense complicar-me, sense sentir-me angoixada. Si no he vist temps per agafar-ne més i fer-ho bé, doncs he dit que no podia fer-ho i m'he sentit bé. No vull que una afició em faci posar-me nerviosa.

També m'he dedicat més a altres coses com llegir o fer manualitats amb la meva filla o preparar coses per l'inici de l'escola.

Intento doncs iniciar temporada amb ganes, però no sols d'scrap, si no de manualitats com a mare o com a mestra. D'idees per a altres mares, mestres o persones que senzillament volen gaudir del temps que esgarrapen a d'altres coses de manera plàstica.

I de sortides en família, idees per passar estones plegats, gaudint del silenci o de les converses o de milers de coses que ens envolten i que potser no escoltem perquè estem massa enfeinats.


Aixì que a partir d'ara intentaré ser regular i publicar com a mínim un post cada setmana,tot i que la meva idea és penjar-ne tres!! sóc optimista, eh? Un de sortides familiars que us puguin ajudar a passar el cap de setmana o uns dies, un de manualitats i un post pels divendres que us faci pensar...;)

Com podeu veure vull retornar a com era en l'origen aquest blog un Pessic de les moltes coses que em fan ser com sóc i una passejada per la vida d'una mare que a més de ser mare a temps complert, és mestressa de casa, parella i té una feina que la fa molt feliç.

Som-hi?? Fins dimecres!!


Montse

2 comentaris: