dimarts, 5 d’agost del 2014

Lectura d'estiu.

Aquest estiu us podria dir que és un dels estius més productius en quant a lectura en fa molt de temps.

El següent llibre que ha caigut ja és The Greatness Guide de Robin Sharma, no sé que té aquest senyor que em té el cor robat ;) si no heu llegit mai res d'ell i us agraden els llibre de coaching, creixement personal, ... us el recomano, és molt humà i ens fa fer una introspecció que paga la pena...si a més de llegir-lo decidiu aplicar canvis en la vostra vida, teniu una pàgina on podeu trobar ajuda.

De vegades, quan llegeixo llibres d'ell, penso que això ja ho he llegit en l'altre llibre. Però si em paro a pensar no és així, repetint i aprofundint com intentem que els nostres alumnes aprenguin i interioritzint el que és important, per tant a més de llegir sobre el tema, tinc pensat rellegir-los durant aquest curs per intentar aplicar-ne algunes idees a la meva vida...res dolent pot passar-me, oi?

Bé, en aquest llibre ens dóna moltes idees per anar desenvolupant, per anar-hi donant voltes, per anar treballant. Jo us diria que és un llibre de petites fites cap al desenvolupament, cap a l'Èxit, i no penseu en èxit com a qüestió econòmica...tenir èxit vol dir molt més. Us pica el cuquet? doncs aniveu-vos.



Jo l'he llegit en versió Kindle.



2 comentaris:

  1. Tal cual lo cuentas suena muy bien.. No conozco este autor, pero seguro que vale la pena.. Gracias por compartirlo Montse!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Y a tí por pasar por aquí y dejar tu comentario.
      Besos!!

      Elimina