dilluns, 9 de novembre del 2015

Méliés.

Bon vespre,

Aquest dissabte vam anar a l’exposició sobre Georges Méliés que està en aquest moment al Caixa Fòrum de Tarragona.

Vam realitzar la visita familiar ja que si vas amb nens, anar llegint l’exposició sense explicació és una mica complicat.

Des d’aquí donar les gràcies a la Sara que tant bé ho va explicar tot, tant a grans com a petits. I que ens va aclarir conceptes que de ben segur no hauríem vist fent la visita sols.

Em va encantar tot el que vaig veure a l’exposició i el que vaig descobrir sobre aquest geni del seu moment. De fet, durant la visita no vaig poder parar d’imaginar-me un home totalment fora del seu temps, un geni “boig” amb una perspectiva massa avançada pel seu temps.

Vaig marxar a la sensació d’haver aprofitat la tarda per passar-la en companyia d’un visionari  del moment, amb un mag.

Va ser com establir contacte amb un home que no podia descansar ni un moment i al que de ben segur li devem un munt de coses.

DSC_0003.JPG

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada