dimecres, 11 de novembre del 2015

bol de tardor.

Aquesta setmana us porto una manualitat mama-filla.

A la meva filla i a mi ens agrada molt fer manualitats plegades, són estones en les que compartim la nostra afició comuna i en las que parlem, treballem plegades repartint tasques i com no discutim si no estem massa d’acord amb el que li toca fer a cada una.

Intento tenir una estona cada setmana per fer alguna cosa amb ella. De vegades, no l’hi ve massa de gust i el que faig és fer-la jo igualment. Normalment no pot resistir-se i acaba venint a fer-la amb mi.


Aquesta setmana us ensenyo un bol fet amb fulles seques que vam recollir. El vaig veure per internet i em va agradar molt així que vam decidir intentar-ho. Estic contenta del resultat.

Material:

Fulles seques.
globus.
cola blanca d’ús escolar.
Unflem el globus i pintem amb cola blanca les fulles per una cara, nosaltres vam pintar mig globus. Crec que va millor pintar les fulles.

DSC_0005.JPG





Vas enganxant les fulles al voltant de mig globus aproximadament, segons la mida que vulguis de bol.

Poses cola per sobre de les fulles procurant que no quedin massa forats.

DSC_0017.JPG

Ho deixes secar entre 24-48 hores.
Decores i llestos!!


DSC_0040.JPG


DSC_0038.JPG


















Fins la propera setmana!

Montse.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada