dissabte, 26 de juliol del 2014

Lectures d'estiu.

Ja torno a ser per aquí. Tal i com us vaig dir un estiu productiu a nivell de escrap no ho és, no sé si és el temps o que de vegades quan un hobby no et reporta sols coses bones t'hi has de distanciar una mica. Segur que hi torno, però ara vull treure satisfaccions i prou.

El meu segon llibre de l'estiu: Les cartes secretes del monjo que es va vendre el Ferrari
de Robin Sharma

Edició kindle d'amazon.


Fa molt temps vaig llegir el monjo que va vendre el seu Ferrari i em va agradar molt. Ara després de llegir d'aquest mateix autor El líder sin cargo, vaig decidir que tenia més ganes de llegir aquest tipus de llibres i em vaig decidir per aquest.

Si intento classificar-lo us diré que és un llibre que podeu cercar als apartats d'autoajuda, creixement personal, ...A més és un novel·la.

Una novel·la que podria ser la vida de molts de nosaltres, un personatge, en Jonathan que és en un moment de la seva vida gens meravellós. Viu angoixat perquè el seu matrimoni està fracasant, no té temps per fer bé de pare. La feina l'absorveix i no el satisfà....Fins que un dia la seva mare li demana que ajudi al seu oncle Julian, a qui ell gairebé no recorda; un advocat brillant que conduïa un Ferrari que es va vendre després d'un viatge que li va canviar la vida completament.

decideix ajudar al seu oncle, ja que segons ell hi ha una vida en joc, ho fa sense ganes  però per complaure a la seva mare. En Jonathan inicia un viatge a no sap on per recollir uns talismans que canvien la vida d'aquell que els té.

M'ho he passat molt bé llegint aquest llibre. De vegades és genial que algú o alguna cosa et refresqui com és de fàcil que t'apartis del camí que volies seguir i com pot ser de fàcil tornar-hi, si en tens ganes.

Crec que lectures com la d'aquest llibre ens poden ajudar realment a crèixer com a persones.



Fins aviat!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada