divendres, 25 de juliol del 2014

Lectures d'estiu.

Bona tarda,
Ja veieu que de moment aquest estiu estic fent moltes coses, però no faig scrap. Em sembla que sempre em passa el mateix: no en tinc ganes durant l'estiu.

Aquest any estic fent fotos, moltes fotos i estic llegint força.

Aquest post i alguns altres seran per explicar-vos les meves lectures d'estiu i potser per ensenyar-vos fotos que segurament durant el curs sortiran en els meus treballs de scrap.

La meva primera lectura de l'estiu va ser un llibre que em van regalar. Faré tot el que tu vulguis de Iolanda Batallé. Editorial Columna i premi Prudenci Bertrana.

Què us en puc dir?


És una història molt ben relatada que parla d'aspectes com el sexe, les relacions de parella obertament.  Té aquells punts dins una novel·la que ens poden sorprendre.

Un relat que parla sobre les relacions, l'interior de les persones, tot el que ens persegueix durant la nostra vida, el que ens marca. Podem viure el dia a dia amb algú durant molts anys i dir que el coneixem? que ens coneix?

Finalment un missatge: Sigues sempre tu mateixa.

Pot ser una molt bona lectura, tot i que jo us he de dir que aquest llibre no em va atrapar com ho han fet d'altres. El vaig llegir per ser un regal. Segurament d'altra forma hauria quedat a mig llegir en un prestatge oblidat.

Fins a la propera lectura d'estiu!!




1 comentari:

  1. Hola Montse,
    Coincideixo amb tu. Jo me'l vaig comprar per Sant Jordi i l'he acabat, però no és un dels llibres que recomanaria més ni que, de moment, tingui intenció de tornar a llegir. En una paraula: passable.

    ResponElimina