dimecres, 7 d’octubre del 2015

Per a uns avis.

Un altre cop sóc aquí amb un treball d’scrap.

Un altre encàrrec que em van fer durant l’estiu,un regal especial per uns avis.















Em van demanar un àlbum del primer any, però per als avis.

 Colors: Que hi hagi vermell i que sigui molt especial. Jo hi vaig posar tots els meus sentits per fer-lo especial.

No vaig marcar tant la pauta com amb els pares, ja que no sé la relació i el temps que passaran, per tant el que vaig fer és una pàgina per mes, en algun cas especial dues. Pel naixement, per Nadal, aniversari...en vaig posar dues.

El format va ser més quadrat, ja que vaig voler aàxim el paper d’scrap i vaig fer-lo de 30x30 aproximadament.


Papers variats ja que n’hi ha d’infantils, nadalencs, estiuencs, d’aniversari...segons el moment.

Sobres, enganxines, lletres, segells, tags per escrits… Tot ple de detalls.

Bé, aquí us deixo unes fotos del treball:







Fins aviat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada