dimecres, 30 de setembre del 2015

Rafel.

Un dimecres més! això vol dir que avui toca un treball sobre alguna manualitat.

Avui torno a ser aquí  amb l’scrap.

Aquest estiu em van demanar amb molt poc temps un àlbum per a uns 65 anys. Un àlbum per a un home on hi volien posar fotos i escrits.

Temps per fer-lo, menys d’una setmana. La meva primera reacció va ser pensar que no podia fer-ho. Poc temps i final de curs!!! Un moment molt complicat amb la meva feina.

Fredament vaig pensar que tenia alguna cosa feta i que potser podíem intentar veure si servia. Ho vam mirar i vam trobar solució.

Vaig utilitzar un mini de 15x20 que tenia fet, sols la base i hi vaig afegir detalls, alguna pàgina més, segells… i vaig poder entregar-lo. Us ensenyo les fotos.






La portada.

 Blondes, tag, solapes, washi tape.







a punt d'entrega.


Fins la propera!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada