dimecres, 15 d’abril del 2015

Detalls comunió.

A través del blog és va posar en contacte amb mí una persona encantadora que  em va demanar si li podria fer uns punts de llibre per la comunió de la seva filla.

Em van dir quin model del que jo tenia fet al blog els havia agradat i vam anar parlant i els hi vaig anar enviant fotos de detalls, idees, colors... Finalment van quedar enllestits els punts de llibre per la comunió de la Daniela i ara sols falta que ella els personalitzi amb la seva lletra. Un escrit, la data i el nom.

Espero que sigui un dia molt especial i gràcies per confiar en mi.


Us deixo unes imatges generals dels punts de llibre que vaig fer, hi ha diferents models però tots segueixen el mateix estil





Fins aviat!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada