dimarts, 7 d’octubre del 2014

Encàrrec

Bon dia!

Ja sé que fa molts dies que no actualitzo, estic fent moltes coses i no tinc massa temps de dedicar-me al blog. Ja ho sé que això no pot ser, però de moment va així,tot i que prometo anar normalitzant el meu temps i fer una entrada setmanal de cara al proper mes.

Bé, avui us vinc a ensenyar un encàrrec que em va fer una mama que espera bessons per d'aquí no gaire i que volia unes postals boniques per entregar als futurs padrins dels seus petits.

Em va demanar quatre postals iguals, més aviat quadrades i amb els seus sobres a conjunt.

Vaig fer quatre models i ella va triar. Finalment va decidir-se per dues postals diferents i els seus sobres.

Les postals estan fetes amb paper bàsic textura Mahé Gris Souris i amb paper de la mateixa casa texturat amb "topets", porten detalls de papers amb motius infantils, pinces, corda, cinta, perletes, washi brillant... Els sobres són del mateix paper fets a mà amb la Envelope Punch Board de WeR.

Espero que us agradin i fins aviat!

Pol02

Pol01




Nill01




NIl02


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada