divendres, 29 d’agost del 2014

Rentat de cara (II). El quadre

Primer vaig treure els elements del primer quadre, menys les fotos principals i el vaig omplir de Gesso. Amb les papallones monarca XL vaig jugar utilitzant-les de màscares.


renovació01

Després hi he aplicat textures amb plàstic de bombolla, robes, cintes,  flors i papers.


renovació03


renovació02

I color amb tintes espray Cosmic Shimmer Mist, color Shine de Heidi Swapp i Mister Huey's color mists.

renovació04

 He segellat i tintat le fustetes amb Distress i Archival Ink.


detalls09


La frase de Gandhi està feta amb la dymo letratag.


detalls03
Hi ha Rub-ons, segells, embossing de fons i fustetes, algunes de la gigi et moi, que m'encanten.


detalls07


detalls06


detalls04

També veiem l'efecte creat amb la pistola de cola calenta i els perfect Pearls de Ranger.

Els efectes de les robes de diferents tipus:


detalls02



I ara aquí us deixo l'abans:



I el resultat del "rentat de cara":


renovació06

Aquí us deixo el resultat un cop finalitzat. Quan el vulgui remodelar un altre cop em sembla que serà força complicat.

Fins aviat!!


2 comentaris:

  1. Woww Montse en encanta cuanta textura!! ha sido un gran cambio y desde luego para mejor, y quien a dicho que no se pueda volver a hacer, para que esta el gesso sino.Un besito

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Mila!! pues eso pienso yo. Seguramente dentro de un tiempo me va a pedir otro cambio, ahora ya lo he mal acostumbrado;)
      Besos!

      Elimina