dilluns, 18 d’agost del 2014

Detalls per al Bruno.

Fa un dies va nèixer el fill d'uns nebots i pocs diens abans els hi vam regalar un quadre i un àlbum per posar-hi un recull del que serà el seu primer any junts.

Vaig preguntar quan ens van dir que tindríen un petit o petita si volíen alguna cosa feta a mà i em van dir que sí i finalment ho vaig fer. No us passa que si teniu molt temps, sempre heu de còrrer al final?

Vaig fer-li un quadret per l'habitació am el marc d'Ikea que em té el cor robat i colors molt neutres i dolços.

L'àlbum el vaig fer diferent dels que havia fet fins ara. És com un project life Té les pàgines protejides amb fundes per evitar que les fotos amb el temps es facin malbé i té molts llocs per posar-hi dedicatòries, records... Moltes decoracions i títols estan fets per mí amb la Cameo.

Els materials utilitzats són d'American Crafts, de WR memories, de Carta Bella, Basic Grey, Echo park paper co.

Aquí us deixo unes fotos d'algunes parts.


Quadre bruno

Aquest és el quadre per posar a la seva habitació


Tapa

La portada decorada amb un Abc pintant amb perfec pearls i decorat amb fustetes. Falta la foto del petit Bruno.


Aquí us deixo unes fotos d'algunes pàgines de l'interior. Vaig fer pàgines per les ecos, el dia que va nèixer, la família i per cada mes. A mès per posar-hi fotos de les joguines preferides, Nadal, l'hora del bany, el moment de dormir...

01
02
Aquesta pàgina m'encanta, ja que em va ajudar la meva filla petita de 5 anys a fer-la. Ella va passar el fil per tots els tacs i els va distressar!!
Són tot butxques i tacs per posar-hi pensaments, fotos, records, tresors...

03

04






























Fins aviat!




4 comentaris:

  1. Me ha gustado mucho todo Montse, esos cuadritos de Ikea dan mucho juego. Me ha encantado la idea del álbum de bebe con las fundas de plastico, desde luego las fotos estarán mucho mas protegidas de las manitas del pequeño Bruno. Un regalo muy especial, un beso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias por tus palabras Mila.
      Un besazo muy grande.

      Elimina
  2. MOntse Xulissim¡¡¡¡¡ M'encanta¡¡¡

    ResponElimina