dimarts, 3 de juny del 2014

Encàrrec

Ja fa gairebé un mes, em van fer un encàrrec des de una botiga de Valls per una clienta que volia fer un regal especial....moltes gràcies per dipositar la vostra confiança en mí.

La clienta volia un àlbum per regalar per uns 18 anys...colors no massa estridents. Temes...patinatge, anglès, escriurer, patinar, música....

Avui us ensenyo la portada i veieu que ja he estrenat la meva Cameo!! molts detalls estan fets per mí amb la meva Cameo i són personalitzats i únics, ja que els vaig dissenyar jo. Senzills, però fets amb moltes ganes.

Hi ha xapetes i fustetes de la meva Leti que li donen un toc molt especial....

Poc a poc us penjarè més fotos, però penseu que per les mestres aquest mes és molt complicat i que aquests dies no faig massa cosa ni tinc massa temps o ganes...ja que la meva energia marxa amb el tancament del curs.

Petons!


Portada


2 comentaris:

  1. Que bonito! no soy mucho de lilas pero que bien se ve aqui!

    ResponElimina
  2. M'encanta. Cada cop tinc més ganes de comprar-me la Cameo encara que només sigui per les lletres. Un petonarro, guapa.

    ResponElimina