divendres, 25 d’abril del 2014

Talonari.

Aquesta Setmana Santa he estat fent encàrrecs a més de descansar, viatjar amb la família i passar estones llegint, mirant la televisió, cuinant...vaja, he fet una mica de vacances!!

Un encàrrec que em van fer va ser un Talonari amb 20 vals per omplir i regalar. Jo havia de fer el talonari i la persona que ha fet l'encàrrec l'omplirà. Em va donar mides i aficions...Era la primera vegada que feia un treball com aquest i m'ha semblat molt original.

És un regal per a un noi al que li agrada viatjar, l'esport, el vi, el cava...vaig triar de base el color vi, he treballat amb papers amb motius de bicicletes, cotxes, viatjes...espero que a la persona que m'ho va demanar li hagi agradat.


Talonari01

Talonari02

Fins aviat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada