divendres, 11 d’abril del 2014

65 anys.

Un company de feina em fa un altre encàrrec...un àlbum per a la seva mare que aquest mes fa 65 anys.

Em va demanar un àlbum d'unes 20 pàgines color crema i marró. I em va dir que a la seva mare li ha encantat sempre la cuina...

Vaig triar una colecció de papers dedicats a la cuina, un de Hey mom de simple stories i uns altres de Carta Bella, la colecció Homemade with love, em van encantar! són uns papers amb una textura gruixuda molt agradable.

Vaig utilitzar un abc que tenia de Kds, embossing, troquels, washi, puntes, stickers, transfers.....I aquí us en deixo una petita mostra...

vicenta01

vicenta02

vicenta03

vicenta04





vicenta05

El vaig deixar preparat per tal que els seus familiars hi posin fotos i escrits...espero que li agradi molt.

Fins aviat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada