dimecres, 5 de febrer del 2014

Port Aventura.

Fa uns dies a la botiga d'scrap de Valls on faig tallers em van deixar per fer probes Pingments IZINK de Aladine...primer em va costar posar-m'hi, però finalment vaig decidir veure quin joc teníen i vaig fer un Lo.

Aquest Lo té una mica de tot, he utilitzat 3 pigments el rose, silver i cactus, els he apliat sols sobre cartolina bàsica, amb stencils, sobre gesso, els he barrejat amb aigua, amb alcohol i amb alcohol i aigua, he segellat amb ells, he pintat fustetes, he pintat amb taps....vaja he fet un munt de probes i de totes ha sortit aquest Lo....m'han agradat molt ja que són molt versàtils i els colors els trobo preciosos....però si em coneixeu ja sabeu que jo sóc molt colorida!!:)




Us animo ha treballar amb aquests pigments, dónen molt joc!!
Fins aviat!!!





1 comentari: