divendres, 3 de gener del 2014

Més targetes.

Ja us vaig dir que el día 30 va ser productiu..aquí us deixo l'última targeta que vaig fer i que com compleix la condició de no ser de Nadal i com la trobo bonica i delicada he decidit presentar-la també a reptes 3flowers

La targeta està feta sobre una base de paper amb una mica de brillant, és un tros que em va quedar de les postals de Nadal, amb dos cercles troquetlats i una papallona de vellum...mira que em va costar treballar amb vellum i ara m'encanta!

El segell del pot està fet amb distress Ink wild honey i els cors amb distress ink worn lipstick i aged mahogany i sobre el cors hi ha glossy accents per donar-hi relleu.

sobre el coll del pot una mica de twin aplicat amb glossy.

Tota la targeta està perfilada amb un puntejat que li dóna efecte de cosit...m'encanta fer aquest efecte.

Ens veiem aviat!!


Pot

Els cors porten glossy!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada