divendres, 13 de desembre del 2013

Diari de Nadal.

Us ensenyo els dies 5,6, 7 i 8.
Un cap de setmana una mica allargat....

La meva taula plena de coses, ja que hi ha molts projectes per enllestir.

Durant el cap de setmana vaig intentar fer un sprint.


07

Una cosa que m'encanta dels caps de setmana que no tinc curs és l'esmorzar, ens asseiem plegats i fem torrades, mantega, melmelada, embotits, suc i cafè amb llet.....i xerrar, passem potser una hora plegats fent-la petar...


08

Dissabte vaig tenir taller i com també hi havia taller infantil vaig prendre a la Jana...en tornar a casa vam trobar el tió a la porta de casa esperant a la Jana!! quina il·lusió més gran va tenir!!!


09


I per enllestir el cap de setmana intens.... junt amb la Jana vam fer les postals de Nadal!!


010


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada