dissabte, 31 d’agost del 2013

Escalfant motors.

Hola! ja sóc a la recta final de les meves vacances i aquests dies em dedico a posar-ho tot a punt per començar el ritme amb la máxima normalitat possible.

Les vacances han estat fantàstiques si no tenim en compte algun que altre ensurt; els que em coneixeu ja sabeu de què parlo. Però de moment, toquem fusta, tot ha sortit molt bé.

No he fet massa scrap, no he fet massa de res...no he estat massa al facebook, ni he fet manualitats com les que faig durant l'any i ara toca posar-s'he al dia i tinc una feinada tremenda!!

Què he fet, doncs coses que realment són especials...gelats amb la meva filla, menjar pels ninos, anar a la piscina i a la platja...passar uns dies a Menorca amb la meva família.

Dinar i xerrar amb els meus pares, anar a prendre alguna cosa amb ells i la meva filla, celebrar els sant del meu pare,...

He estat en família i he disfrutat de les petites coses que té estar amb qui estimes.

Ah!! i he canviat de look!!!

I ara em toca començar a preparar la tornada a l'escola tant per mí com per la petita de la casa i a les activitats extra escolars i als refredats (esperem que cada any menys) i als canvis de roba i a tot...però intententant fer-ho cada cop millor i no deixant de gaudir de les petities coses de la vida.

A partir d'avui segurament hi haurà molta activitat en aquest blog, ja que tinc moltes coses a fer si em vull posar al dia!!

Petons!!!

vacances Collage


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada