dijous, 30 de maig del 2013

Carvar segells.

Hola a tothom!
fa uns dies que vaig comprar-me un kit per carvar segells i tot i que em sembla que el vaig pagar una mica car, estic molt contenta. La presentació és estumenda i porta una mica de tot, per tant no és tan car com em vaig pensar en un principi.

M'ho van portar a casa per agència de transport i era una capseta molt bonica amb una gúbia de la casa Reig i cinc puntes amb la seva capseta. Una goma per carvar, una planxa per carvar segells, una tinta, una boseta per posar-ho tot i unes explicacions del procés. Ho vaig comprar tot a Dawanda i estic molt contenta.

Després em va agafar un "nosequé" i ho vaig deixar a la taula abandonat, "Massa complicat"!! i dilluns vaig pensar....Som'hi!! i vaig fer el meu primer segell....ahir em van arribar planxes per carvar segells i ara estic desitjant posar-m'hi!!

He pensant que tot i que hi ha molts tutorials anirè penjant les meves opinions i el que vaig fent i ho deixarè a tutorials per si algú que em segueix en pot treure profit.

Del primer segell no vaig fer fotos del procés, però prometo que us l'ensenyaré i veureu que començar és molt fàcil i que és molt divertit i a la vegada relaxant.

Fins aviat!!


1 comentari: