diumenge, 14 d’abril del 2013

Nou premi.

Aquest cop em fa molta il·lusió ensenyar-vos el premi que m'ha otorgat la Pilar del blog De scrap y otras cositas lindas.
Prometo posar-me a fer tot el que demana el premi durant aquesta setmana.

La Pilar em deixa 11 preguntes per respondre:


1. ¿Qué es para ti la creatividad?
Deixar sortir tot el que porto dins.
2. ¿Qué es lo que más te gusta crear?
Doncs, no ho sé encara:) faig moltes coses i em falta temps per fer-ne més.
3. ¿Cuáles son tus materiales indispensables?
tintes, glimmers, tapes, charms.. van variant a mesura que jo evoluciono.
4. ¿Cuál ha sido tu último proyecto creativo?
Un projecte per Nou Fil d'or.
5. ¿Y el proyecto que siempre has pensado y nunca has hecho?
Molts.
6. ¿Un color?
Rosa
7. ¿Un libro?
"Mujercitas" va ser el primer llibre que em va marcar. El vaig devorar.
8. ¿Una canción?
whit or whitout you de U2
9. ¿Un sueño por cumplir?
Fer-me rica i escriure llibres de contes.
10. ¿Salud, dinero o amor?
Tot.
11. ¿Te gustan los guisantes?
Sí molt i sense res.

El blogs als que jo ho passo, han de ser blogs amb menys de 200 seguidors.....m'hi poso durant la setmana.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada