diumenge, 21 d’abril del 2013

Cap de setmana de Tallers i sorpreses a Fil d'or Reus.

Bona nit!! Ahir vaig fer el meu primer taller d'scrap a Fil d'or Reus. Va ser un taller de punts de llibre infantil i ens ho vam passar molt bé, van ser molt creatius i van fer veritables obres d'art.

Però ahir no va ser un día especial sols per aquest motiu, en tenia moltes ganes de que fós divendres, perquè una persona molt especial havia quedat en venir per poder-nos conèixer en persona.

Mentre feia el taller, van venir la Leti i la seva filla, la Gorgina. Són encantadores!!! Va ser molt especial, m'ho vaig passar molt bé. Van xerrar i xerrar, abraçades, petons, riures.....és pura energia positiva!!! i estic molt contenta perquè no és l'última vegada que ens veiem i si tot va bé, ens veurem sovint, ja que Gigi et moi, farà col·laboracions puntuals amb Fil d'or Reus!!!! com ho sentiu, no us ho podeu perdre, sols per estar amb ella ja paga la pena!!....vaig estar tan bé, que em va costar dormir de tants nervis!!.

Avui he tornat a fer un taller, aquesta tarda hem fet un punt de llibre amb adults i em sembla que també s'ho han passat força bé i han estat molt creatives també, espero poder-les anar retrovant en altres tallers.

Bona nit i bon cap de setmana!!!





2 comentaris:

  1. Montse! ens van passar les hores tant ràpid!!! em vaig sentir molt agust i ja tinc ganes de que sigui 25 de Maig!!!!
    M'alegra molt i molt que els teus tallers funcionin tant bé! t'ho mereixes per com ets, preciosa!!!
    Un petó gegant ^_*

    ResponElimina
  2. I jo!!! i de fer-la petar moltes estones!!! em va encantar l'estona que vam passar juntes i tinc ganes de repetir-ho molt!!!!

    ResponElimina