dimecres, 6 de febrer del 2013

Nou projecte.

Bé, tal i com us vaig dir, sembla que torno a ser jo i vaig despertant, tot i que he de reconèixer que m'està costant molt tornar a fer coses, és com si de sobte el que era una afició s'hagués convertit en una obligació i hagués deixat d'agradar-me...

Doncs bé, tal i com us he comentat, sembla que després de més d'un mes de no venir-me de gust fer res torno a tenir ganes de fer scrap. Ja fa uns mesos que vaig pensar que volia fer un diari d'Art journal. El que no tenia molt clar era si faria una pàgina per mes, una per día o una per setmana.

Finalment he decidit intentar fer una pàgina per setmana, ja que una per mes em sembla poc per deixar constància de com em sento o el que em passa i una per dia em sembla impossible de fer, ja que em sembla que es convertirà en una obligació i m'ofegarà.

Per dur-lo a terme he utilitzat una llibreta d'una coneguda botiga sueca a la que li tinc molta afició. :) Així que de moment la portada no l'he alterat, ja és bonica sense fer-hi massa cosa, però amb el temps no descarto fer-hi alguna cosa.

2 comentaris:

  1. ánimo, ya sabes q ha habido una racha de Desinspiración, q no cunda el pánico. poco a poco volvemos a los orígenes. un saludo!

    ResponElimina