dimecres, 6 de febrer del 2013

Art journal. Setmana 5

Ho he aconseguit!!! ja estic al día!!!
Una setmana diferent,.... Una setmana plena de tristors i d'enyor, de melangia. No sé si em falta la calor del sol per carregar les meves piles o què em passa. Em costa posar un somriure a la meva cara i em sento plena de preocupacions, esgotada. Espero  que posar-ho en aquests tags m'ajudi a deixar-ho marxar.

COM UN PEIX QUE NEDA CONTRA LA CORRENT...

setmana05

"Febrer m'ha duit la carta tan precisa
vol que els lilàs s'obrin pel dits
i en el cor m'hi creixi una palmera
que exigent que ve la Primavera!

Que exigent que ve la Primavera
i el meu cor tan malaltís
tinc por que es cremi dintre la foguera
(no puc desfer-me del seu encís)

No puc desfer-me del seu encís,
obrir les branques, ballar amb ella,
pentinar-me al seu vent la cabellera,
cantar la lluna de les seves nits

Cantar la lluna de les seves nits
cantar vermells de la tardor
cantar el silenci de la nova neu
cantar si torna el dolorós amor

Cantar si torna el dolorós amor
i néixer un poc més en l'intent
i créixer un poc més cada entretemps
i volar amb el vent i les noves llavors

Volar amb el vent i les noves llavors
qui sap on el vent ens portarà?
a dins del cor d'una terra antiga
o creixeré en el fons de la mar."

Cançó de Maria del Mar Bonet.

2 comentaris:

  1. que chulo!! algun dia tengo que intentar hacer algo asi, pero lo veo tan dificil... por cierto, la convinacion de colores me encanta!!

    ResponElimina
  2. Es una preciosidad.
    Me encantaaaaaa!!!!!!!
    Gracias por compartir todos tus trabajos.
    Cariños de colores e infinitas bendiciones.

    ResponElimina